Zoeken in deze blog

vrijdag 23 juni 2017

En ik Tinderde voort (deel 2)

Dat ik Tinder op m'n GSM had staan las u al in Tinder, deel 1. Ik beloofde u toen op de hoogte te houden van mijn Tinderontwikkelingen. Bij deze, Tinder part 2. Met een bijna eerste ontmoeting op het onverwachts, maar toch niet helemaal...


Mijn Tinderprofiel gaat er op vooruit. Een bloglezer las mijn vorige bericht en stuurde me haar tekstje op. 't Was een grappig tekstje maar vooral heel snel leesbaar. Ik dacht, het mijne staat al zo lang zo op mijn profiel. Misschien moet ik eens iets proberen veranderen? Wie weet wat geeft dat. Ik nam pen en papier bij de hand en schreef een paar kernwoorden op die zeker en vast in mijn profieltekst moesten staan. En daarna ging ik aan het schrijven.
Ligt het aan mijn tekstje of aan de tinderboys, ik heb geen idee, maar ik kreeg intussen toch wel een paar leuke complimentjes 😊. Ach, laten we het op Manu Chao steken die mijn anthem weet te verzorgen... Het nummer is niet 100% op mijn lijf geschreven moet ik eerlijk toegeven. Neen, ik hou niet van vliegtuigen, motoren en nog een paar dingen in het liedje zijn niet echt mijn ding... Maar laten we het daar bij laten...

Ik eindigde mijn vorige bericht bij W., de tindermatch van de tientallen berichtjes en de Snapchatvriendjes. 't Zal wel een no go zijn Snapchatvrienden worden, want ik moet u teleurstellen. Het contact is langzamerhand aan het verwateren en het bleef al meer dan een week stil langs de andere kant...

Maar niet getreurd natuurlijk, ik heb meer nieuws. Ik zat niet stil in tussentijd en swipte voort. En daar was dan T., een kerel uit de Kempen. T. heeft groene vingers en heeft het helemaal te pakken voor pepertjes en kruiden. De gesprekken gaan van bloggen tot onderwijs, van moestuintips tot ecologisch proberen leven. Ik gaf hem wat toffe to do tips in Antwerpen en we babbelden wat over het feit dat Gent toch echt wel een toffere stad dan Antwerpen is (sorry not sorry).

Naast T. waren er nog de matchverzamelaars die moeite hebben met een gesprek voeren blijkbaar. Maar daarvoor bleef u niet verder lezen. U zit misschien wel op het puntje van uw stoel na het lezen van de bijna onverwachte ontmoeting...

Wel, ineens was er A., ook zo een van die Tinderpersonen die tenminste de moeite deed om een tekstje bij zijn profiel te zetten (ja mannen, zo scoor je ook punten). Ik herkende op A. zijn profiel meteen een boombalfoto van Jeroen Jacobs Photo Projects (nog meer punten). In het tekstje staan dingen die best wel bij mijn manier van denken/leven passen, dus ik swipte zonder enige twijfel naar rechts. En hoppa, daar was dan een match. Er volgde een gesprekje. Eigenlijk was ik van plan om nog eens naar boombal te gaan dinsdag, 't was toch al lang geleden. Helaas was ik wat mottig door een veel te warme, zuurstofloze werkdag die tot 20:00 duurde en paste ik toen mijn huisgenoot bij vertrekken vroeg of ik zin had om mee te gaan. En dat zou dus de bijna onverwachte ontmoeting geweest kunnen zijn... Huisgenoot Michiel moedigde me nog aan om toch nog naar de Centrale te fietsen, maar 't zal helaas voor de volgende zijn 😉.
Met A. zijn er intussen nog fijne gesprekken de revue gepasseerd over werken en bij studeren. Maar ze worden zeker vervolgd...

Ik hou u hoe dan ook op de hoogte van mijn Tinderverhalen en (mogelijke) onverwachte ontmoetingen.

PS: Ik wacht nog steeds op uw tinderstories hé 😃.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vorige posts

En toen Tinderde ik ook...

Tinder, het platform om aan een snelle one night stand te geraken. Maar vind je er ook echt de Mr. Pefect? Ik test het alvast voor je uit...