Zoeken in deze blog

maandag 12 juni 2017

Hij zorgde voor een nieuwe start

In februari liep mijn relatie op de klippen. Was ik triest? Jawel, maar des te meer opgelucht dat ik de bevestiging kreeg dat hij er niet voor wou vechten.
Dat laatste beloofde de ex me immers al van in oktober na een fikse ruzie. Genoeg 'je bent alles voor mij' gehoord. Genoeg gelogen daarover. Ik neem een nieuwe start!

Na een kappersafspraakje, eindelijk die nieuwe bril te hebben gekozen (dank u zusje lief) en een agenda vol afspraakjes (zusjedates, vrienden die ik te veel verwaarloosde tijdens de relatie (sorry lieverds)) was ik terug klaar om te genieten van de vrijheid!

Vanaf nu is 't Linde (met een e) en Öve, m'n viervoeter die samen op zoek gaan naar het geluk (al is Öve doorgaans wel een vrolijke peer en rap content ze).

Het was al aardig aan het lukken, maar het verhaal van de ex wachtte nog op de waarheid. "Dat hij zichzelf moest ontdekken en daar tijd voor nodig had" was zijn excuus voor de breuk. "Neen, Linde het ligt niet aan jou".
Tot een maand na die bewuste breuk mijn zus voor de deur stond. De ex was al twee maand samen met een vervangmeisje. De puzzelstukjes met vragen vielen op zijn plaats. De ex was niet hondstrouw zoals hij altijd deed uitschijnen. Uiteraard vloeiden er wel tranen maar achteraf gezien ben ik dankbaar dat het 'vervangmeisje' haar mond niet kon houden over de 'open relatie' die ze met de ex had. Het maakte hem vergeten zoveel makkelijker en de stap om mijn geluk te zoeken lag zomaar aan mijn voeten.
Genoeg van alle leugens van de ex, op naar Mr. Oprechte Liefde 💗.
Op naar het vervolg van mijn zoektocht naar geluk (die voor de ex even opzij geschoven was)...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vorige posts

En toen Tinderde ik ook...

Tinder, het platform om aan een snelle one night stand te geraken. Maar vind je er ook echt de Mr. Pefect? Ik test het alvast voor je uit...